Co studiujecie, gdzie pracujecie, co zamierzacie???

Wolne tematy, dyskusje, tutaj możecie rozmawiać o wszystkim. Nasze codzienne i niecodzienne sprawy.

Moderator: Zespół I

Gosc3
Miłośniczka Beauty
Miłośniczka Beauty
Posty: 905
Rejestracja: 03 lut 2005, 15:06

wymarzony zawód

Post autor: Gosc3 » 24 maja 2005, 12:08

Dziewczyny ... część z Was może pracuje..ale czy to jest ten zawód o którym zawsze marzyłyście ... powiedzmy będąc małymi dziewczynkami?

Część marzyła by zostać lekarzem,dentystką, kosmetyczką albo fryzjerką...

To jaki jest Wasz obecny "zawód"? A o jakim marzycie? :)

Awatar użytkownika
Basia1
Miłośniczka Beauty
Miłośniczka Beauty
Posty: 1002
Rejestracja: 06 mar 2005, 18:15
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Basia1 » 24 maja 2005, 12:15

Ja właśnie jestem na najlepszej drodze do mojego wymarzonego zawodu, studiuję, jednak chciałabym wykonywać go w Polsce, a nie uciekać za granicę. :(
10 kwietnia 2006 - zmniejszenie piersi

Awatar użytkownika
Valentina
Przyjaciel Beauty
Przyjaciel Beauty
Posty: 2059
Rejestracja: 29 sty 2005, 12:58

Post autor: Valentina » 24 maja 2005, 12:21

...jeszcze nie pracowałam... niedługo kończę 3,5-letnie studia na kierunku Inwestycje i Nieruchomości, właśnie piszę pracę dyplomową... po nich zaczynam 2-letnie magisterskie uzupełniające... potem obowiązkowa roczna praktyka... i nauka... nauka... i jeszcze raz nauka... i egzamin państwowy na rzeczoznawcę majątkowego... także do finału jeszcze długa i ciężka droga przede mną, ale wytrwale dążę do celu, bo już od dawna widzę się w tym zawodzie i wiem, że się w nim spełnię :wink: ...
Już po operacji nosa - 7 lipca 2005 oraz chirurgicznej korekcji ust - 12 października 2005
Dr PIOTR SKUPINhttp://www.beautywpolsce.com/forum/imag ... doping.gif

Gosc3
Miłośniczka Beauty
Miłośniczka Beauty
Posty: 905
Rejestracja: 03 lut 2005, 15:06

Post autor: Gosc3 » 24 maja 2005, 12:55

:oops: nie pamiętam swoich dziecięcych marzeń dotyczących zawodu