Ania Przybylska

Piękni i Sławni Ludzie ... Tematy zwiazane z zyciem gwiazd i znanych ludzi. Plotki i ploteczki.

Moderator: Zespół I

Awatar użytkownika
Sharlee
Nowicjusz Beauty
Nowicjusz Beauty
Posty: 25
Rejestracja: 06 paź 2005, 18:25
Lokalizacja: Warszawka
Kontakt:

Ania Przybylska

Post autor: Sharlee » 25 gru 2006, 20:27

Niedawno widziałam Anię, muszę przyznać, że wygląda rewelacyjnie, tysiąc razy lepiej niż telewizji!!! Wiem, że poprawiała" sobie nosek, strasznie ciekawa jestem u którego lekarza? Może wiecie?...
Wydaje mi się, że ktoś już o tym pisał na forum, ale nie mogę jakoś do tego dotrzeć. :(

Awatar użytkownika
gucia
Bywalec Beauty
Bywalec Beauty
Posty: 123
Rejestracja: 05 cze 2006, 17:34
Kontakt:

Post autor: gucia » 25 gru 2006, 23:38

Ona to sobie chyba nie tylko nosek poprawiala. Według mnie cala jej twarz jest 'zrobiona' -ostatnio chyba impalnty w policzki. Kiedys widzialam jej zdjecia z czasow gdy nie byla jeszcze slawna, jak dla mnie drastyczna zmiana. No ale coz wyglada slicznie, nie ma co. Tez jestem bardzo ciekawa kto ja operowal. 8-)
Nowy nosek made by dr Broma:)

Awatar użytkownika
Merlinka
Przyjaciel Beauty
Przyjaciel Beauty
Posty: 1509
Rejestracja: 12 sty 2005, 18:44
Kontakt:

Post autor: Merlinka » 26 gru 2006, 01:26

w reklamie podkladu astora jej nos wyglada okropnie :x jakis taki dziwny ksztalt a zawsze uwazalam ze jest b. ladna :roll:

szpileczka
Nowicjusz Beauty
Nowicjusz Beauty
Posty: 41
Rejestracja: 11 kwie 2006, 01:11

Post autor: szpileczka » 26 gru 2006, 12:37

Ania Przybylska - fajna laseczka, bardzo mi się podoba, jak na mamusię dwójki dzieci super wygląda. A co do noska, pewnie ciężko będzie się dowiedzieć, tak jak w przypadku autora cycków doroty rabczewskiej ;)
Szpilka

Awatar użytkownika
Sharlee
Nowicjusz Beauty
Nowicjusz Beauty
Posty: 25
Rejestracja: 06 paź 2005, 18:25
Lokalizacja: Warszawka
Kontakt:

Post autor: Sharlee » 26 gru 2006, 19:58